25 juli 2014

29/52

A portrait of my love. Once a week. Every week in 2014.
Een bezoek aan de Dossin Kazerne in Mechelen, een museum over de tweede wereldoorlog. We dachten er aan al het onrecht dat leeft in deze wereld, vroeger en nu, en we werden er stil van.

(Meer info over mijn jaarproject vind je hier. Een verzameling van de posts over het project vind je via deze link.)

---

A visit to the Kazerne Dossin in Mechelen, a museum about The Second World War. We thought about all the injustice that lives in this world, in the past and now, and we became very quiet.

(Here you can find additive information on my project. This link collects all the posts about the project.)

3 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat je daar bij stil staat, ik wou dat meer mensen stil stonden bij de oorlog die nu nog steeds aan de gang is. Het is dan geen wereldoorlog, toch is het elke dag dat onschuldigen sterven :) That said! Leuk project echt en je blog is echt super. :) Jammer dat ik je precies niet ontmoet heb op school.

    Ps: Ik doe nog eens gek en hou een fotochallenge, dus als je zin hebt, wees welkom :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wou ook dat het onrecht in deze wereld niet zo onopgemerkt en ongestraft voorbij ging…
      Bedankt voor je complimentje! Ik heb je inderdaad slechts één keer gezien op school, maar toen was ik in de radiostudio druk bezig dus ben ik niets komen zeggen. Maar misschien in de toekomst buiten schoolverband he!
      Ik ga je fotochallenge nu eens bekijken!

      Verwijderen
    2. Oei, ik moet toegeven dat ik amper weet hoe je er eigenlijk uitzit (behalve je foto's dan hier) Maar ja inderdaad misschien zie ik je wel eens op een ander moment. En hopelijk word ik zo goed als jou in foto's nemen!

      Verwijderen