7 juli 2014

26/52

Ik ben enkele dagen te laat met mijn 'A portrait of my love', maar ik steek de schuld op tijdgebrek, meubels aankopen en verhuisvoorbereidingen. Excuseer!

A portrait of my love. Once a week. Every week in 2014.
Een studentenjob waarbij veel dozen moeten versleurd worden, dat zorgt voor een lief met spieren. Niet slecht, vind ik, zolang ik 's nachts niet plots naast een bodybuilder lig.

(Meer info over mijn jaarproject vind je hier. Een verzameling van de posts over het project vind je via deze link.)

---

A student job that requires to carry a lot of boxes, creates a boyfriend with muscles. I won't complain, as long as he won't turn into a bodybuilder.

(Here you can find additive information on my project. This link collects all the posts about the project.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten