16 april 2014

15/52

A portrait of my love. Once a week. Every week in 2014.
Hij is een snoeper: alles wat zoet is en waar suiker in zit is niet veilig in zijn buurt. Ik doe zo mijn best om hem zoveel mogelijk fruit en groenten en water (!) te laten eten en drinken, maar dat is niet altijd een gemakkelijke strijd. Gelukkig overtuigde ik hem vorige donderdag om onder andere een heerlijke mango te verorberen.

(Meer info over mijn jaarproject vind je hier. Een verzameling van de posts over het project vind je via deze link.)

---

He likes everything that has sugar in it and that tastes sweet. I really try my best to make him eat and drink fruit and vegetables and water (!), but that isn't easy at all. Last thursday I convinced him to eat a fresh mango, yes!

(Here you can find additive information on my project. This link collects all the posts about the project.)

PS: We zijn al week 15 van 2014! Wat vliegt de tijd, vind je niet?!

2 opmerkingen:

  1. Waauw deze foto is mooi! die trui is leuk en mango zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, heel herkenbaar, vooral van het water ;-) Ik vind je project zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen