4 maart 2014

9/52

A portrait of my love. Once a week. Every week in 2014.
Voor en na het scheren. Ik weet niet goed welke ik het liefste heb. Met of zonder baard: hij blijft mijn beardo.

(Meer info over mijn jaarproject vind je hier. Een verzameling van de posts over het project vind je via deze link.)

---
Before and after the shaving. I don't know which one I prefer. With or without his beard: he will always be my beardo.

(Here you can find additive information on my project. This link collects all the posts about the project.)

2 opmerkingen:

  1. Aaaah, tof! Toch gek he, dat gezichtsbeharing iemand er helemaal anders kan laten uitzien!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's! Door zijn serieuze blik kijkt hij precies door mij heen, heerlijk om te zien hoe inderdaad zoals Elisse zij gezichtsbeharing een persoon veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen