17 november 2012



drukke dagen, veel slapen, veel slecht voelen, veel rusten, veel liefde.
gisterenavond gingen pieterjan en ik dansen dansen dansen dansen in brussel.
dit deden we op het optreden van django django en hun uitermate mooie muziekjes.
wat waren ze goed, hen wil ik zeker nog eens terug zien optreden.

mijn broertje las daarnet bij mij in bed in mijn pippi langkous boek, lekker ingeduffeld.
de bladeren blijven vallen van de bomen, de dagen worden korter.
lekkere warme chocomelk hoort daarbij, en avonden in bed.

4 opmerkingen:

  1. zoooo die warme choco, heb je die zelf gemaakt (HOE), of ergens gedronken (WAAR)? hij ziet er echt té lekker uit.
    en zo gezellig, je broertje die pippi leest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Melk opwarmen in een pannetje, cacaopoeder erbij, slagroom erop spuiten en cacaopoeder op de slagroom laten vallen, et voilà!

      Verwijderen
  2. jij en je marshmallows mogen mee! pippi langkous is mijn held met haar rode haren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO cozy and lovely.<3

    Greta xoxo
    laviedegreta.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen