1 november 2012


de laatste bloemen van het jaar. straks komt de winter, en gaat de natuur weer slapen.
gisterenavond had ik een heel gezellige avond met vriendinnen.
jammer genoeg werd het ook een heel late avond, wat achteraf gezien een dom idee was.
mijn klierkoorts zit nog in mijn lichaam, gisterenavond was een duiveltje in een doosje.
en dat duiveltje stak zijn tong uit naar mijn lichaam, en hopsakee, vandaag voelde ik me weer heel slecht.
maar het is herfstvakantie, ik heb nog drie dagen om veel te rusten. hopelijk is dat genoeg.

ik heb zin om de komende dagen lekkere dingen te bakken.
en ook om zelf dingetjes te maken, te knutselen, te naaien met mijn stikmachine.
hebben jullie ideetjes of tips? ik had al gedacht aan een schoudertas en een verrassingetje voor pieterjan.
maar wat voor verrassing dat weet ik niet. wat zouden jullie maken?

oh en ik huppel en dans en heb kriebels in mijn buik en mijn hoofd.
want morgenavond ga ik naar het concert van bon iver, met mijn vingers in die van pieterjan genesteld.
ik ben klaar voor de sprookjes die justin vernon tot leven zal wekken.
pieterjan zijn schouder is klaar, zodat ik er mijn hoofd op kan nestelen.

1 opmerking:

  1. justin vernon, wat zou ik hem ook graag live willen zien. geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen