2 oktober 2012



op de bovenste foto heb ik het gouden herfstlicht kunnen vastleggen.
ik wandelde met mijn nieuwe winterjas, lekker ingeduffeld, met de zonsondergang rechts aan mijn zij.
nu heb ik een zwart-witte poes, genaamd wollemien, in mijn armen.
ik heb een nieuw speeltje voor mijn fototoestel en daarmee nam ik van haar een foto.
ze is er dertien keer in te zien, deze lieve, mooie wollemien.
op school voel ik me zo goed in mijn vel, het is er zo fijn.
ik kan me er eindelijk ontplooien, wat me in mijn vorige opleiding niet lukte.
ik vind huiswerk maken zelfs niet erg.

jammer genoeg ben ik wel opnieuw ziek. ik moet mezelf beter verzorgen, ik moet sterker worden.
kunnen jullie mij tips geven, hoe ik mijn lichaam sterker kan maken? hoe ik minder ziek kan worden?

nu ga ik theetjes drinken met veel honing en lekker lezen onder mijn dekentje, met wollemien op mijn schoot.

1 opmerking:

  1. iemand over je bolletje laten aaien, het lekkerste eten op de hele wereld voor jezelf en anderen maken, een dansje door de kamer doen op mooie muziek en dapper zijn.

    BeantwoordenVerwijderen