28 september 2012


de afgelopen week was hectisch, of toch op z'n minst veelzijdig.
zaterdag was ik jarig, 22 kaarsjes, hoera hoera. lekker eten, goed gezelschap en lieve geschenkjes. fijn!
ik voelde me sinds een paar dagen wel ziekjes, en maandag en dinsdag werd het het ergst.
ziek in bed, met thee, een dik deken, soep, koorts en pijn.
gelukkig werd ik goed verzorgd en voelde ik me woensdag terug beter.
school is fijn, fijner, fijnst. leuke lessen, leuke docenten, leuke klasgenoten. ik voel me er goed.
de natuur verandert, werpt zijn zomertinten af.
ik zie bladeren vallen en de lucht kleurt in de meest mooie tinten.
het mandarijnenseizoen is aangebroken, binnenkort duiken overal sinterklaasjes op.
en ik?
ik fiets met mijn nieuwe fietsmandje en een dikke sjaal rond mijn nek door de beginnende kou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten