26 mei 2012


ik, door aude

Een veelzijdige week: ziekenhuisbezoek en -testen vanwege ademhalingsproblemen (ontstoken borstbeen is het verdict), genieten van het mooie weer, twee maal barbecueën, mama's verjaardag,  twee cinemaatjes (deze en deze film, de tweede was veel beter dan de eerste), STUK eindfeest en dansen met mijn vriendje op onder andere Sexual Healing van Marvin Gaye, de laatste lessen, een fotoshoot met een mooi en lief meisje met leuke krulletjes (en merken aan het begin van de shoot dat ik mijn geheugenkaartje van mijn digitaal toestel vergeten was, snel halen dus waardoor de shoot een halfuur vertraging had), vallen met de fiets en daardoor talloze wonden hebben, afspreken met vriendinnnen, ...








Vanaf vandaag moet ik exact één maand leren, leren, leren, leren, leren, leren en leren. Want de examens komen er weer aan, evenals mijn thesisverdediging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten