5 mei 2012

Het is al enkele dagen wisselend weer, waarbij het de ene dag warm en zonnig is, en de andere dag dan weer koud en regenachtig. Je zou haast gaan denken dat het weer gek geworden is, dat de seizoenen met vakantie zijn. Daarom heb ik me vandaag op mijn bed met veel dekens bezig gehouden met foto's te ordenen en te kiezen voor een opdracht die ik kreeg van iemand die ik ken. Ik moest foto's maken voor in een cd-boekje! Inderdaad, mijn foto's worden misschien gebruikt in een cd-boekje! Ik vind het zo spannend, en ik vraag me af of de foto's voldoen aan de verwachtingen van de muzikanten. Binnenkort vertel ik meer daarover, nu kan en mag ik daar nog niet zo veel over vertellen. 


Daarnaast kocht ik vandaag deze twee paar oorbellen in de Kringwinkel. Het zwarte paar is een beetje versleten, er ontbreken enkele steentjes, maar dat stoort me helemaal niet. Ik vind 't net fijn om te weten dat die oorbellen al geleefd hebben, dat andere meisjes of vrouwen zich mooi voelden wanneer ze die oorbellen droegen. Vanavond ga ik oppassen. Ik heb enkele gezinnen waar ik steeds opnieuw mag gaan oppassen. Één van die gezinnen was een gezin met een zoontje van vijf jaar. Sinds november heeft dat zoontje ook nog een zusje, en vanavond mag ik voor het eerst weer gaan oppassen sinds de geboorte van het zusje. Ik ben zo benieuwd! Hoe gaat het jongetje doen tegen of over zijn kleine zusje, hoe gaat het meisje eruit zien, kan ze al zitten of kruipen, hoe gaat ze reageren op mij, ... ? Ja, ik kijk er heel hard naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten